NAVI

Telefoniczna Informacja Pacjenta

Data informacji: 25.09.2019 06:47
 



Przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta podpowiadają, gdzie znajdziesz pomoc medyczną w razie choroby w nocy oraz dni wolne od pracy. Infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta oferuje również czat oraz rozmowy w języku migowym. Od września TIP działa całodobowo. Połączenie z numerem infolinii – 800 190 590 – w całej Polsce jest bezpłatne.

 

Telefoniczna Informacja Pacjenta (TIP) jest wspólnym przedsięwzięciem Narodowego Funduszu Zdrowia i Rzecznika Praw Pacjenta. Od 2 września funkcjonuje całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 190 590, dowiesz się:

  • gdzie najszybciej znajdziesz pomoc medyczną

  • jak otrzymać kartę EKUZ

  • o prawach, które przysługują osobie ubezpieczonej

  • jak zgłosić naruszenie praw pacjenta

  • jakich formalności dopełnić, aby skorzystać z leczenia uzdrowiskowego.

 

Więcej informacji zdobedziesz na stronie: https://nfz.gov.pl/